Om bloggar

2010-04-19 . 19:30:21 . Allmänt

Blogg jag läser först: Jag börjar alltid med min egen blogg sen kollar jag min bloggkoll, sen klickar jag in på mina favoriter där finns det bloggar som jag inte har i bloggkoll. ^^

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Egoina, Anagina, Engla-något sådant.

Kändisblogg jag följer: Katrin Zytomierska, sen är de fjortisbloggar men dom är inte precis stora kändisar för min del.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen av dom storbloggarna.

Första bloggen jag började följa: Dagböcker på lunar.

Bloggare jag beundrar och varför: Sundarii för hon är min bästa vän och är en grym tjej med skön humor och hon skriver förbannat roliga inlägg. ^^ Sen är de Familjen Korb, hon är ärlig och öppen tjej. Har inte ens pratat med henne men läst hennes blogg ett tag och jag känner igen mig själv hos henne också eftersom vi har några samma diagnoser och så..

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Fina kommenterar och stöd. Det räcker så. =)

Då hatar jag att blogga: Hatar inte att blogga men ibland blir jag less på det eller så har jag ingen lust å blogga.

Då älskar jag att blogga: När jag känner för det och det börjar bli lite mer bloggande nu iaf. Tycker jag. ;)

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Har inte så många som kommenterar, fegisar? Hahaha. Nej men de som oftast kommenterar och förtjänar uppmärksamhet är självklart Sundarii så kika in i hennes sköna blogg!

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla som läser detta inlägg och känner att dom orkar/vill.
Kommentera gärna så jag kan läsa eran lista. =)

P.S Tydligen många som missat de men ni får röra över pekaren till de "tomma text" mellan texterna så ser ni länken! =) De är osynlig tills ni rör över pekaren till de så dyker texten upp. =) D.S

Kommentera (2) st

Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh kul att jag är med i din lista. :)



cool grej med att man måste hålla musen över länken för att se. :D



Kram

2010-04-19 . 21:12:26
Länk: http://salkert.se
sundarii

Naw, så söt du är, min lilla hjärta :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: