OFF!!!

2010-04-01 . 18:47:48 . Allmänt

Är off just nu och orkar inte bry mig om nånting alls.

Är så förbannad! Allt har gått åt helvete för mig sen fredags.. =( NÄR ska de vända??????

Det började med akutbesök sen har det gått ner hela tiden.. Fick akut bröstsmärtor igen på måndagsmorgon. Sen har vi sovit mycket för det varit sena nätter/tidiga morgnar på akuten. Sen är det en del annat oxå.
Är så jävla trött på det här. Och en thaijävel vann sängen i FREDAGS. Jag bad dom hämta den senast i söndags.. Men icke sa nicke, på tisdag sa dom att do kunde.. Så jag gick på med det.. Men tisdagen kom och hon smsade att dom väntade på en bil, så bra.. Men sen smsade hon å sa att killen inte mådde bra och att  dom inte hade bil! Jag blev jävligt sur. Sen gav jag dom SISTA chans, hämta den igår eller IDAG! Men vad tror ni... Hämtade thaijäveln den?? NEJ! Jag har smsat/ringt/mailat honom men INGET JÄVLA svar!
Mobilumret som vi smsade med, denna numret är inte i bruk nu... Va fan gör skiten?? =(

Om han inte hämtat den ikväll så ger jag negativ omdöme så detså!

Ska man buda så ska man BETALA Å HÄMTA den!!!

Är så arg på honom plus allt annat, orkar inte bry mig om nånting nu heller!

Nu ska jag äta!! Hejs svejs! 
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: