Min helg

2010-04-27 . 00:37:26 . Allmänt

Känner mig väldigt nöjd med helgen, fick umgås med mina nära och kära. Jättemysigt!!! <3

I fredags fixade jag å Andreas härhemma och så, senare på kvällen kom Karola så jag hämtade henne sen tillbringade vi resten av kvällen i soffan och snackade hela tiden tills klockan va nått 3 så la vi oss, jag och Andreas låg i sängen å kollade på Shutter Island, sen sov vi. Vaknade vid tio tiden på lördag. Fixade oss och drog till stan. Vi kom dit typ vid elva så var vi där fram tills 5. Haha. =) Kollade efter lite kläder och present till min kusin Sofia. Sen handlade vi lite mat och drog hem. Vi va jätte trötta och hade så ont i ryggen. Haha. Så kom Danne hit så åt vi jättegod middag. Det blev fläskytterfile och bacon lindad, vitlök potatiskroketter och svampsås... SKITGOTT! <3 Jag å Karola åt upp fort och två stora portioner. Haha. Så god va de. =)

Sen kollade vi på Paranormal Activty. Har sett den flera ggr, blir alltid lika skraj. Haha. Sen kollade killarna på internet så kollade vi på barnhemmet(orphanage) medan jag plattade hennes hår och målade naglarna och fixade oss lite, packade lite oxå. Sen va det  typ kl 4 så drog Danne hem och vi blev fast vid en polis-dokumentär. =P Sen la vi oss och skulle vakna om 2 timmar... Öh... Sen va de svårt att gå upp, haha. Men vi kom upp iaf å åkte till Norrköping. Sen va vi framme och skulle ta spårvagnen till min faster Kattis. En skitrolig händelse hände. Fy fan va sjukt roligt det var. Hahaha. =D Jag har inte bra kontakt med min mormor, hon har alltid varit bitter. Men iaf.. Vi åkte spårvagnen och pratade om allt, så såg Karola ut via fönstret och skrattade och sa; titta en kärring med flint.. Jag skrattade och skulle kolla på henne. Så när spårvagnen rullade förbi dom och då kunde jag se ansikten.. Jag blev chockad och sa det är MIN MORMOR!!!! Hon gapskrattade och sa rå. Det va min mormor med min syster och Alva... Vi skrattade hårt resten av resan till faster. Det finns MÅNGA människor i Norrköping och hon pekade på JUST MIN MORMOR! Hahahaha. Fy fan va roligt det var. =D

Sen va vi framme så väntade vi utanför Kattis, väntade på att dom skulle komma hem från kyrkan. Så kom dom efter ett tag. Kramkalas blev det. =) Sen lämnade jag babykläder till min bror,  han skulle få/låna dom till bebisen. =D

Sen gick vi in till Kattis och gav present till Sofia och vi fick äta där. Det va supergoda pajer. =) Vi åt och pratade sen gick vi upp te sötnosarna och lekte lite, sen var de fikadags. Åt tårta och drack te. Det va jättemysigt! =) Det är jätte härligt att alla träffas och umgås. Måste göra de oftare.

Sen va de dags å åka, pappa körde oss till stationen, så tog vi bussen till Örebro. Jag var SUPERTRÖTT så jag häll på att somna så jag sov resten av resan dit medan Karola kollade på film. Sen va vi framme så hämtade AW och min lille prins oss å åkte till Karola för lämna henne så vi var där en liten stund och pratade lite sen drog vi hem till AW och prinsen. Lekte med Anton, umgicks me honom och spelade tvspel och så. Mysigt! <3 Sen sov han och jag va jätte trött och pratade oxå med AW och så.. Sen sov jag efter ett tiden. Jag somnade på en gång när jag lagt mig. =P Jag brukade alltid vakna på nätter och gå på toaletten men jag sov HELA natten och vaknade av att Anton kramade mig och jag tänkte; redan morgon??? Haha. Så jag gjorde Anton sällskap när han åt frukost sen åkte han te dagis så jag sov lite till och sen väckte AW mig, tre gånger! Så trött va jag. =P Så drog vi till kattungen dagis för att träffa Birgittaskolans rektor och prata om Antons framtid...

Vi fick veta att antagningsnämnden och rektorn har bestämt sig och sa JA!!! Så Anton får gå på Birgittaskolan!! =D

Han behöver TSP och är hörselskadad och han har behov av  tsp och vi hade alltid trott att Anton INTE kunde börja där.. Eftersom dom sa innan att dom aldrig tagit emot någon elev som är döv i ena öra och hör fint i andra. Så Anton blir de första elev. Jag blev jätteglad. Det va inte så jag trodde. Jag förväntat mig att dom skulle säga nej men plötsligt sa dom JA! Det känns jättebra! För Antons skull. =D

Sen skulle jag åka hem till Göteborg och det va gött. Hem ljuva hem! <3 Är nu HEMMA. Ska åka upp igen på söndag. =) Men fan va gött att vara hemma. Är helt slut efter helgen och sömnbrist men har haft helt underbar helg! Bästa helgen jag haft på länge. TACK ni alla som gjorde min helg super! <3<3<3

Nu ska jag dricka te och kolla på film. =)


Puss på er mina raringar! Ni vet vem ni är.

Kommentera (2) st

Kommentarer
Jinna

HAHAHA, skrattade hårt där om mormor. :D Kan tänka mig hur ni skulle bete er. :D Seriöst, har din mormor flint? Så det glänser? HAHA, förlåt jag är elak nu. :D :D Verkar förresten att ni hade skitkul! Tummen upp!

2010-04-27 . 11:16:44
Länk: http://www.jinna.se
Josannah

hihi, många "haha" du skrev i texten. räknade så det var minst 6 om jg inte har missat några..



och roligt att din son börjar i din gamla skola =)

Nyfiken bara, hur ofta ser du din son när nu du bor i Göteborg?

2010-04-27 . 22:02:59
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: