Lördag

2010-04-18 . 02:56:50 . Allmänt

Idag va de mest soft dag.
Sen ringde Danne å frågade om dom kunde komma och det fick dom. Efter nån timme så kom dom och vi kollade på Hottie and Nottie. Haha, den va rolig. Sen kollade vi på en till som Stefan hade med sig.. Vet inte va den hette men den va rolig den oxå. =)

Så har tillbringat mest i soffan å kollat på filmer och nätet. Tänkte först gå på promenerad innan men det va typ storm så tänkte att en dag utan promenerad kunde vara gott oxå... Men icke sa nicke. Det visade sig efteråt så jag å Andreas fick gå ut liten stund när dom andra åkt.. Det känns fortfarande i ryggen.. Fast på en annan ställe. Inte så lätt de.. Suck... Jag har gått varje dag så min kropp har blivit van vid att gå VARJE dag typ.. Så det visade sig idag.. Höhö.. Sitter nu å kollar på en skräckis å bloggar lite...

Tänkte kolla på Another gay movie men såg nu en spännande skräckis så skippar de. ;)

Snart har jag å Andreas varit tsm i 10 månader... Tiden går så fort! =)
Kommer ihåg när vi träffades för första gången och blev ihop och det va en härlig sommar... Nu är det April och snart är de 1 år för oss. Sjukt men härligt.. =)

Ne men ska kolla på filmen nu... Hejs svejs
Kommentera (2) st

Kommentarer
Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-04-18 . 08:50:45
Länk: http://inehenriksen.blogg.se/
sundarii

Typ storm? DET VAR VERKLIGEN STORM. Höll på att blåsa bort när man skulle röka därute på balkongen. Usch.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: