grillat

2010-04-04 . 23:51:58 . Allmänt

Idag har vi grillat å de va gött.

Hmm, jag tyckte att Andreas skulle skriva nått eftersom det va han som kom på bloggnamnet men han kom bara på de första mening.. Han vet ej va han ska skriva så jag får ta över... Haha. Det är inte så vanligt att killar bloggar va? De killars bloggar jag vet är bara bögar eller bisexuella. Höhö.

Men iaf som Andreas sa, vi har grillat idag. Första grill för året och det va mumsigt fast ja inte åt så mycket.. Nicklas å Malin va här oxå så dom grillade med oss. De va trevligt att dom kom. =)  Jag tillbringade mycket av dagen i köket. Jag bakade och sen fixade jag resten till grillat, sen bakade jag igen. Hihi.

Sen efter middagen så gick vi ute på liten promenerad. Det regnade men jag måste gå lite pga ryggen så dom hängde med, fyfan va kallt det var.. Senare på kvällen åkte dom hem så jag bakade blåbärsmuffins. De blev fail.. Gott men ser missbildade ut.. Hahaha.

Dock va Snoddas jätte JÄTTE lyckat. Är riktigt nöjd. Första gången jag gjorde de idag. =D

Nu duschar Andreas å jag sitter här å kollar på film, Night at roxbury heter filmen.. Är rätt trött så lär somna tidigare ikväll.

Imorron blir det nog mer bakning så det blir fint.. =)

Bilder kommer efter onsdag då vi åkt hem från Fjärås. Har min pinky kamera å kabeln te den här men använder bara min mobil å kabeln till den har jag inte. Knasigt.. Haha.

Ne nu kommer jag inte på nått mer att skriva... Eller orkar inte?


Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
Anonym

Njae, tror faktiskt det finns hetro killar som skriver blogg, min gubbe är en av dom iallafall..;)

kram

annay

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: