Fredag

2010-04-23 . 20:35:15 . Allmänt

Jaha. Veckan har gått fort! =S Nu är de fredag och idag har vi bara fixat å städat härhemma, tvättar kläder oxå nu så snart ska jag byta om sen drar jag me bussen te stan å hämtar lebbkompis. =) Yeah.

Det blir supermysig helg! Imorron kommer Danne oxå hit för vi ska bjuda på middag som tack för han hjälpte oss(mig) flytta från Norrköping så ska bjuda honom imorron på middag. Karola med förstås. ^^ Det blir ytterfläskfile med lindad bacon och potatiskroketter och sås. Mumma. =) Ska oxå till stan å shoppa lite imorron. Måste hitta på något present till min kusin Fia som konfirmeras på söndag så vi ska dit en sväng. Så jag ska kolla efter nån present till henne. Men svårt! Vet inte va jag ska köpa... =S Haha. Vad vill en 15åring ha i konfirmationpresent? Hmm.. Förslag? ^^

Ne men måste äta lite nu innan jag hämtar Karola. 

Men ha en riktig trevlig helg så hörs vi igen!!! =)


Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Vackra glas? Presentkort? Biobiljetter? Presentkorg (badskum, badbomb, peeling, duschtvål, bodylotion, ansiktsmask mm)

2010-04-24 . 16:48:41
Länk: http://sundarii.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: