Fina kommenterar! <3

2010-04-21 . 18:42:57 . Allmänt

Tusen tack för alla fina kommenterar! <3
Blev tårögd när jag läste era fina kommenterar.
När jag skrev inlägget så kom det några tårar för det va så svårt att skriva om det men jag behöver få skriva ut de.

TACK!!! <3




Fan va konstig väder vi har... =S Snö, regn och sol... Fast det inte snöat här idag...? Hoppas jag, har inte märkt något iaf. ;P

Nu lär de börja regna snart.. Orka.. Vi som ska ta promenerad för ryggen.. Suck. ;P Regn är mysigt bara när man är inne. Hihi.

Skulle ha börjat fixa borra och hänga upp tavlor/ramar och så men vad fan... Självklart är borren borta, men har för mig att han lånat ut den te någon så han har smsat några å frågat nu. Vill så gärna hänga upp dom innan helgen... Dom ligger bara å samlar damm just nu. Haha. Ska oxå städa härgemma hade jag tänkt mig. Dammsuga å damma och sen imorron blir de tvätta golv och så. Fredag tvätta kläder sen ska jag åka å möta lebbkompis i station. Det blir gött helg. =D

Kommer inte på nått jag kan skriva om... Höhö...

Skriver mer senare..

Hejs svejs
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: