Bilder från förra helg =)

2010-05-01 . 00:01:14 . Allmänt

Här kommer bilder från förra helgen då jag hade min lebbkompis<3 hos mig och sen hade vi såkallade tripp till Norrköping. =)

    

    


    




Bildbeskrivningar;
1. Jag å lebbkompis i Norrköping, den bästa bilden jag har på oss =)
2. På väg till stan i Göteborg. =P
3. Vi åt våran frukost i Burgerking ^^
4. På kvällen va Danne här och vi bjöd på mumsig middag som tack för han hjälpte mig flytta. =)
5. Lilla gumman Tindra <3
6. Älskade farmor med Linda och Mimmi i bakgrunden =)
7. Fina Sofia som tagit konfirmation denna dagen
8. Faster Kattis och Karola <3
9. Jag och min kusin Daniel. Karola sa att vi va lika på något sätt. Haha.
10. Karola och min lillebror posar ^^
11. Jag och lilla gumman Tindra <3
12. Jag och min älskade prins posar snyggt. Höhö. Älska mer!
13. Karola på väg till bussen som ska ta oss till Örebro.
14. Jag me ^^
15. Jag va skit trött så jag sov medan Karola kollade på film =)
16. Sen lämnade vi av Karola så vi va hos dom en stund, Lovisa fick två hello kitty väskor av mig.
Sötnosen blev fundersam över vad det var men hon verkade va nöjd ändå. Haha. =)

Det va allt. Bilderna, ge fan i dom. Ni släkt får ta dom men resten ge fan i dom. =P

Hejs svejs

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: